La Barça Academy obre tres seus a Yunnan amb el patrocini de Yunnan Baiyao

Amb aquestes tres incorporacions seran 18 les escoles de la regió d’Àsia Pacífic, i un total de 49 conformen tot el projecte

El projecte Barça Academy comptarà amb tres noves seus ubicades a la província xinesa de Yunnan després de l’acord signat entre el FC Barcelona i Yunnan Baiyao, amb seus a Lijiang, Kunming i Fuxian Lake. Amb aquestes incorporacions, la Barça Academy comptarà amb un total de 49 escoles a tot el món, 18 de les quals estan ubicades a Àsia Pacífic. A més, la Xina es converteix en el país de la regió que tindrà més centres de formació esportiva, amb un total de sis.

Aquestes noves seus neixen amb el propòsit d’impulsar el desenvolupament futbolístic dins de la província de Yunnan. Les tres escoles seran gestionades per Yunnan Investment Sports i Yuxi Fuxian Lake Protection Development and Investment Co., Ltd, i ajudaran a la formació esportiva integral dels més joves amb la posada en funcionament de les acadèmies, la celebració de Barça Academy Camps de futbol i bàsquet, un Barça Academy Clinic a Barcelona i fomentar l’expansió del model de joc Barça amb un Barça Academy Coaches Clinic amb el qual es poden formar els entrenadors locals.

Acord de patrocini
El FC Barcelona i Yunnan Baiyao van anunciar dissabte un acord de patrocini a Yuxi City segons el qual l’empresa xinesa es converteix en partner regional del Club a la Xina, Hong Kong, Macau i Taiwan durant les tres pròximes temporades. D’aquesta manera, serà la primera vegada que el FC Barcelona s’associï a la regió amb un patrocinador per poder tenir un altre tipus de relació a banda de la comercial.

Aquest acord de patrocini amb Yunnan Baiyao com a patrocinador regional suposa un pas important en el creixement previst en el Pla Estratègic 2015-21 aprovat per la Junta Directiva per a aquest mandat, i s’emmarca en l’objectiu del Club de buscar, de manera proactiva, els partners més adequats als valors i als fets de la seva marca, i trobar el millor contracte del món del patrocini de màrqueting esportiu en cada categoria.

L’arribada de la Barça Academy a Yunnan s’ha propiciat gràcies al gran suport de les autoritats locals, així com els màxims responsables en matèria esportiva i educativa de la província, a més de l’aposta realitzada per l’espònsor regional del FC Barcelona Yunnan Baiyao. A dia d’avui, ja estan a punt d’obrir-se els centres de Kunming i de Lijiang i s’estan realitzant els treballs de construcció d’un gran centre d’entrenament de talla internacional a Yuxi Chengjiang, a Fuxian Lake.

Quaranta-nou projectes Barça Academy en els cinc continents
La Barça Academy és el model d’escola de futbol propi del FC Barcelona dirigit a nens i nenes, i té com a objectiu principal la formació integral dels seus alumnes. Aquest model d’escola de futbol, exportat a escala internacional, pretén estendre la marca Barça i transmetre la filosofia de treball i els valors del Club a la resta del món.

Les escoles treballen amb un model propi, únic, basat en la metodologia Barça des de les categories inferiors fins al primer equip, amb un estil de joc creatiu i ofensiu i amb una transmissió indispensable de valors: respecte, humilitat, esforç, ambició i treball en equip, amb resultats d’èxit contrastats.

Actualment, el FC Barcelona disposa d’un total de 49 projectes Barça Academy a tot el món, més de 180 Campus i 50 Clínics, amb presència a 53 països dels cinc continents i la participació de més de 45.000 nens entre les diverses activitats promogudes.

Aquests projectes Barça Academy es divideixen en Barça Escola de Barcelona, les Barça Academy Pro a Haikou (Xina) i Nova York (Estats Units), la Barça Residency Academy Arizona (Estats Units) i les 45 Barça Academy que hi ha repartides pels cinc continents.

Sobre Yunnan Baiyao
Yunnan Baiyao va ser creada el 1902. És una empresa molt reconeguda i els seus índexs econòmics de Yunnan Baiyao Group han liderat la indústria farmacèutica a la Xina des del 2006, i el seu valor al mercat va sobrepassar els 100 billions de iuans el 2017. Amb l’aplicació de la tecnologia, productes i lideratge empresarial, Yunnan Baiyao ha renovat el sistema de multimarques i ha estès les marques farmacèutiques als camps de la salut i els serveis associats.

Recentment, els negocis de Yunnan Baiyao engloben farmacèutiques, sanitat privada, serveis mèdics a la Xina i logística assistencial mèdica, entre d’altres. Aquests productes es troben a la Xina i tot el sud-est asiàtic i gradualment han tingut penetració a altres mercats com a països europeus, els Estats Units i el Japó. Centenars de milions de persones ja han fet servir els seus productes.

Yunnan Baiyao va completar el 2016 un model de propietat mixt que ha permès millorar els serveis a aquesta companyia centenària. Això permetrà construir una indústria de salut, proveir millors productes i serveis per als clients i representar la Xina per participar en un negoci global.