Gran èxit del primer Torneig FCBEscola Istanbul Beko

Les set millors escoles de futbol de Turquia es citen a les instal·lacions de l'FCBEscola amb motiu del Dia del Nen

Les instal·lacions de Maslak de l’FCBEscola Istanbul Beko han acollit la primera edició del Torneig FCBEscola Beko, una competició que ha reunit les millors escoles de futbol turc en la categoria sub-10 i que s'ha saldat amb un gran èxit organitzatiu. Durant les tres hores de torneig, els més de 150 participants han gaudit moltíssim de la gran experiència viscuda en un ambient en què tot s'ha desenvolupat amb un gran fair play.

La competició, que s'ha celebrat amb motiu del Dia del Nen a Turquia, ha tingut com a campió l’Altinordu, que ha acabat fent saltar la sorpresa en imposar-se al gran favorit per al títol, el Galatasaray SK. Per la seva banda, l’FCBEscola Istanbul Beko ha finalitzat en una digna cinquena plaça, després de perdre únicament en un dels quatre partits disputats davant el Fenerbahçe per la mínima (1-0).

El director de Projecte Local (DLP) de l’FCBEscola Istanbul Beko i director del Torneig, Jesús Almansa, ha assegurat: “Ha estat un èxit rotund, sobretot a nivell d'imatge i de futbol; i el cert és que poder organitzar un torneig així en les nostres instal·lacions és la millor manera de poder celebrar el Dia del Nen a Turquia”. Almansa també ha reconegut que “és un torneig que afavoreix el posicionament del projecte FCBEscola dins del mercat turc, transmetent els valors i la metodologia del FC Barcelona”.