Els pilots de MotoGP, alumnes per un dia a l’FCBEscola Austin

Pol Espargaró, Alex Márquez, Alex Rins, Mattia Pasini i Joe Roberts han gaudit al costat dels més petits

Amb motiu de la tercera cita del Campionat del Món de MotoGP al Circuit de Les Amèriques d'Austin (COTA) cinc pilots de les categories de MotoGP i Moto2 han canviat les dues rodes per les pilotes de futbol i han conegut de primera mà la metodologia de l’FCBEscola Austin, situada al bell mig de les instal·lacions del traçat texà. Pol Espargaró, Alex Márquez, Alex Rins, Mattia Pasini i Joe Roberts han gaudit de valent al costat dels nois de l'escola nord-americana.

El director de Projecte Local (DPL) de l’FCBEscola Austin, Marcel Lizano, ha guiat els pilots durant la seva visita, i els ha posat al corrent sobre la història de l'escola de futbol del FC Barcelona en el circuit des del mes d'agost passat. A continuació els ha animat a entrenar-se al costat dels més petits, posant en pràctica alguns dels exercicis bàsics de l’estil de joc Barça i els valors implementats per l’FCBEscola a tot el món.

Dins de l'expansió realitzada pel projecte FCBEscola en els últims anys, Amèrica del Nord ha estat el territori amb un creixement més gran en el nombre d'escoles. Actualment, els Estats Units tenen 6 FCBEscoles, la Barça Academy Nova York i la Barça Academy Arizona. L’FCBEscola Austin és la que actualment compta amb un nombre més gran d'alumnes inscrits al territori nord-americà, i ha superat els 550 nens i nenes en tan sols nou mesos de vida. En aquests moments compta amb dues instal·lacions, una de les quals al Circuit Of The Americas, on té dos camps d'entrenament.