L’FCBEscola Istanbul Beko organitza el seu primer torneig amb les millors escoles turques

La competició se celebra la tarda del 23 d'abril a la seu de la Universitat de Maslak

Les celebracions del Dia del Nen a l’FCBEscola Istanbul Beko estan marcades per l'organització aquest proper dilluns 23 d'abril de la primera edició d'un torneig en categoria sub-10 en què prendran part les millors escoles futbolístiques de tot el país.

El primer Torneig FCBEscola Istanbul Beko tindrà lloc a les instal·lacions de la Universitat Tècnica d'Istanbul (ITÜ) i comptarà amb la participació de Galatasaray SK, Bursaspor, Fenerbahçe SK, Basaksehir SK, Göztepe SK, Kasimpasa SK, Altinordu SK i l’FCBEscola Istanbul. La competició, en la qual es disputaran un total de 20 partits, arrencarà a les 13 h i es desenvoluparà en sistema de fase de grups, semifinals i final.

“Es tracta d'una gran oportunitat per mostrar la nostra metodologia, crear noves col·laboracions i ajudar a desenvolupar el futbol base a Turquia enfortint les nostres relacions amb la resta d'escoles del país. A més, estem convençuts que aquest torneig és l'escenari perfecte perquè els nens mostrin un bon futbol, a més de valors i esportivitat”, reconeixen els directors de Projecte Local de l'escola turca, Albert Medall i Jesús Almansa.