Les FCBEscoles de tot el món canten l'himne del FC Barcelona pel seu 118 aniversari

Els jugadors de les FCBEscoles de tot el món, units pel "Cant del Barça"

Els esportistes de les 36 FCBEscoles i centres de tecnificació de tot el món han deixat un moment els seus entrenaments aquests últims dies per interpretar de forma global el "Cant del Barça", l'himne del FC Barcelona. D'aquesta forma, esportistes dels cinc continents han unit les seves veus per cantar l'himne culé més internacional cantat fins avui per celebrar els 118 anys d'història de l'entitat.

Entre els participants destaca la figura de l'alumne japonès de l’FCBEscola Katsushika Yamashita Koshiro, erigit com a mestre de cerimònies. Fa un parell d'anys, Koshiro ja va sorprendre als jugadors del primer equip del Club cantant l'himne en un entrenament previ al Mundialet de Clubs que el FC Barcelona va disputar en terres nipones. Dins del vídeo també apareix la jugadora de l’FCBEscola Edmonton, Sarah de Gannes, internacional Sub17 amb Trinidad i Tobago i alguns dels internacionals Sub15 de l’FCBEscola República Dominicana.

Per molts anys, Barça!