Bany de multituds de Belletti en l'FCBCamp Miami

Enric Tombas, Òscar Grau i Franc Carbó també gaudeixen d'una gran visita, tot i la pluja

L'exjugador del primer equip del FC Barcelona i actual FCBLegend Juliano Belletti ha visitat aquest matí el campus de l’FCBEscola que s'està celebrant a la localitat de Miami, amb motiu del tercer i últim partit de la International Champions Cup. Les males condicions meteorològiques de la jornada, marcades per la pluja i la tempesta elèctrica, no han deslluït un acte que ha comptat amb la participació dels més de 250 nens i nenes de l'FCBCamp.

Els joves participants del campus esperaven Belletti a l'edifici on s'ha hagut de fer l'acte –conduït pel director del Projecte Local de la l'FCBEscola Florida, Micky Castiella-, i ja abans de baixar del cotxe han començat a cridar el seu nom. A més del crac brasiler, també hi han assistit el directiu del Club Enric Tombas; el CEO del FC Barcelona, Òscar Grau, i el director del projecte FCBEscola, Franc Carbó. Belletti i Tombas han estat els encarregats d'obrir la visita adreçant unes paraules als més petits.

A continuació, els convidats han rebut com a regal una samarreta de l’FCBEscola Florida dedicada amb el seu nom. La de Tombas portava el número 1, mentre que les de Belletti i Grau tenien en l'esquena el número 2 que els ha caracteritzat durant bona part de la seva carrera esportiva.

La pluja ha impedit que Belletti, que anava vestit de curt per a l'ocasió, pogués unir-se als joves esportistes per practicar amb ells. La jornada ha acabat amb una signatura d'autògrafs i una fotografia de família commemorativa de la visita, en un dia on els esportistes acabaran visitant l'estadi en el qual demà a la tarda es veuran les cares el FC Barcelona i el Reial Madrid, gaudint de l'entrenament del primer equip.