Plata i bronze per als equips FCBEscola al Moscow Football Festival

Els equips Sub-8 i Sub-9 de l'escola moscovita van demostrar un gran nivell de joc al torneig

Els jugadors Sub-8 i Sub-9 de l’FCBEscola Moscou han aconseguit una magnífica segona i tercera posició al Moscow Football Festival celebrat aquest cap de setmana a la capital russa. El torneig, organitzat per la Federació de Futbol de Moscou, ha estat tot un èxit en el terreny organitzatiu, però també per als interessos de l'escola de futbol moscovita, que ha aconseguit dos podis amb només nou mesos de vida.

Els nois de la categoria Sub-9 s'alçaven amb el subcampionat després d'haver acabat capdavanters del seu grup per diferència de gols. Els jugadors FCBEscola van aconseguir l’accés a la final després de guanyar per 3-0 en les semifinals, mentre que al partit pel títol no van poder imposar-se al favorit, el Meteor, que va acabar alçant la copa de campió. Per la seva banda, els Sub-8 van acabar en tercera posició a la lligueta que van jugar contra uns altres cinc equips, sumant tres victòries, un empat i una derrota en uns partits molt disputats.

Jordi Gratacós, director de Projecte Local (DPL) de l’FCBEscola Moscou, ha reconegut estar molt content: “En només nou mesos estem competint i progressant a un nivell notable. Un bon nombre de jugadors que van prendre part en aquest torneig ja havien viatjat al mes passat a Barcelona al Torneig Internacional, un fet que els ha ajudat a mostrar un gran nivell de joc. Encara així, el més important són els bons moments que van passar els nois, les emocions i les experiències que han acumulat per continuar creixent i formant-se com a jugadors i sobretot com a persones”.