Gran acollida del Boys Open House a l’FCBEscola Florida

Un centenar de nens van participar a una jornada d'entrenaments oberta

L’FCBEscola Florida ha celebrat aquest cap de setmana a les seves instal·lacions a Fort Lauderdale el Boys Open House, una activitat orientada a guanyar notorietat entre els ciutadans de la regió i promoure l'existència de l'escola. La jornada va comptar amb una gran acollida entre els nens de Florida, ja que va haver-hi un centenar de participants interessats a formar-ne part per a la propera temporada.

Aquest esdeveniment estava destinat únicament a jugadors que no formen part habitualment de l’FCBEscola, però que han estat convidats per algun alumne o bé perquè han mostrat interès per conèixer el funcionament dels entrenaments de l’FCBEscola. Durant la jornada es van realitzar diversos exercicis seguint la metodologia habitual, com ara rondos, jocs de possessió i posició i una situació de partit real per acabar l'entrenament.

La segona part d'aquesta activitat tindrà lloc aquest cap de setmana vinent, amb la celebració del Girls Open House, una acció de la qual s'espera que sigui un punt important per a la creació de nous equips femenins a l’FCBEscola Florida.