Les FCBEscoles arriben als cinc continents

El Club comptarà la pròxima temporada amb dues FCBEscoles a Austràlia, a Sydney i Brisbane, ampliant el projecte al continent oceànic

El projecte FCBEscola tindrà les seves dues primeres seus a Oceania després de l’anunci de l’obertura de les escoles de Sydney i Brisbane (Austràlia) per a la propera temporada 2017/18. D’aquesta manera, el FC Barcelona comptarà l’any que ve amb seus esportives permanents als cinc continents, i amplia fins a 33 les escoles de futbol arreu del món.

L’escola esportiva del FC Barcelona s’expandeix permanentment a un territori en el qual ha estat treballant les darreres temporades amb un gran èxit participatiu de la mà del partner BCN Sports, que ha estat l’encarregat de realitzar diferents FCBCamps setmanals des de l’any 2015 tant a Austràlia com a Nova Zelanda, i que també és el responsable de les FCBEscoles del Canadà.

Trenta-tres FCBEscoles previstes per a la nova temporada

L’FCBEscola és el model d’escola de futbol pròpia del FC Barcelona dirigit a nens i nenes, que té com a objectiu principal la formació integral dels seus alumnes. Aquest model d’escola de futbol, exportat a escala internacional, pretén estendre la marca Barça i transmetre la filosofia de treball i els valors del Club a la resta del món.

Les FCBEscoles treballen amb un model propi, únic, basat en la metodologia Barça des de les categories inferiors fins al primer equip, amb un estil de joc creatiu i ofensiu i amb una transmissió indispensable de valors: respecte, humilitat, esforç, ambició i treball en equip, amb resultats d’èxit contrastats.

Actualment el FC Barcelona disposa d’un total de 25 FCBEscoles en actiu, més de 170 campus i 50 clínics, amb una presència en més de 40 països dels cinc continents i amb la participació de més de 40.000 nens i nenes entre les diferents activitats que es promouen. En les properes setmanes s’inauguraran l’FCBEscola de Guatemala i la de Mont-real (el Canadà), i està prevista l’obertura de cara a la temporada vinent de les de Haikou i Chengdu, a la Xina, i les d’Austin i Virgínia, als Estats Units.

Declaracions de Franc Carbó, director del projecte FCBEscola

“A partir de la temporada que ve podrem dir que cada dia hi ha un nen jugant sota la metodologia del FC Barcelona als cinc continents, un fet que ens fa sentir molt orgullosos i que a la vegada ens exigeix continuar millorant i ampliant el projecte de l’FCBEscola”.