Austin, seu de la tercera FCBEscola als Estats Units

La nova FCBEscola de Texas serà la setena a Nord-amèrica, i així s’ha unit a les de Florida i Charlotte als Estats Units i a les canadenques de Vancouver, Edmonton, Toronto i Ottawa

El projecte FCBEscola continua amb la seva expansió internacional amb l'obertura d'una nova seu per al proper estiu a la ciutat d'Austin, Texas. D'aquesta manera, l'escola esportiva del Futbol Club Barcelona amplia la seva quota a l’Amèrica del Nord, un mercat estratègic per a l'Entitat després de l'obertura d'una oficina permanent al mes de setembre passat a Nova York. La d'Austin s'uneix a altres dues escoles als Estats Units, les de Florida i Charlotte, i altres quatre més a Canadà, situades a Vancouver, Edmonton, Toronto i Ottawa.

L’FCBEscola Austin, que començarà el seu registre d'inscripcions els propers dies, obrirà les seves portes aquest mes d'agost a Texas, un dels estats americans en què es practica més el futbol i que compta amb un volum més gran de llicències federatives.

Els nens i nenes de 6 a 16 anys interessats a aprendre a jugar a futbol segons la metodologia i els valors del FC Barcelona a l'escola texana hauran de passar les proves d'accés, que tindran lloc a principis del mes de maig.

25 FCBEscoles en actiu en quatre continents

L’FCBEscola és el model d'escola de futbol pròpia del FC Barcelona dirigida a nens i nenes, que té com a objectiu principal la formació integral dels seus alumnes. Aquest model d'escola de futbol, exportat a escala internacional, pretén estendre la marca Barça i transmetre la filosofia de treball i els valors del Club a la resta del món.

Les FCBEscoles treballen amb un model propi, únic, basat en la metodologia Barça des de categories inferiors fins al primer equip, amb un estil de joc creatiu i ofensiu, i amb una transmissió indispensable de valors: respecte, humilitat, esforç, ambició i treball en equip, amb resultats d'èxit contrastats.

Actualment el FC Barcelona disposa d'un total de 25 FCBEscoles en actiu, més de 160 campus i 50 clínics, amb una presència en més de 50 països dels cinc continents i la participació de prop de 40.000 nens i nenes entre les diferents activitats que es promouen. En les properes setmanes s'inaugurarà l’FCBEscola de Guatemala, i està prevista la inauguració de les de Haikou (Xina), Chengdu (Xina) i Austin (Estats Units) de cara a la propera temporada.