La Xina tindrà una tercera FCBEscola a Chengdu

L'FCBEscola de Chengdu s'uneix a les de Qingdao i Haikou, que obre les seves portes amb el nou curs

La Junta Directiva del Futbol Club Barcelona va aprovar ahir dilluns la creació d’una nova FCBEscola a Xina, concretament a la ciutat de Chengdu, la capital de la regió xinesa de Sichuan. D’aquesta manera, el Club continua apostant per la línia estratègica de posicionament global presentant la seva FCBEscola número 27 arreu del món, i la tercera a la Xina després de les de Qingdao i Haikou.

La regió de Sichuan, amb 80 milions d’habitants, ha fet en els darrers anys una aposta molt important en l’àmbit de la política esportiva i, singularment, en la formació de tècnics i esportistes.

L’FCBEscola de Chengdu obrirà les seves portes el curs vinent, igual que la de Haikou, presentada dijous passat pel president Josep Maria Bartomeu i per Ronaldinho després de la signatura de l’acord amb Mission Hills Group per a la construcció d’una gran FCBEscola i un espai d’experiències Barça a la capital de l’illa xinesa d’Hainan. La de Haikou serà la primera FCBEscola gestionada íntegrament pel Club, amb set camps d’entrenament i amb capacitat per a un miler de nens i nenes.