Les FCBEscoles de l'Índia, en stage fraternal

Els alumnes de les escoles de Bombai i Delhi, reunits per preparar el Torneig Internacional FCBEscola de Barcelona

Les instal·lacions de l’FCBEscola de Delhi han acollit aquests últims dies la celebració de la primera trobada entre les dues escoles que el FC Barcelona té a l'Índia, les de Delhi i Bombai. L'objectiu final d'aquestes jornades de fraternitat ha estat donar l'oportunitat als jugadors d'ambdues escoles de viure una magnífica experiència tant futbolística com personal.

La trobada s'ha celebrat en el tot just inaugurat camp d'herba artificial que l’FCBEscola Delhi NCR té a la seva seu de Gurgaon, una de les poques instal·lacions d'aquestes característiques en aquest país asiàtic. “Han estat uns dies de fraternitat entre les dues FCBEscoles i esperem poder tornar a repetir aquesta experiència molt ràpid”, ha afirmat Aitor Olmo, director de Projecte Local (DPL) de l’FCBEscola Delhi.

En aquestes jornades ambdues escoles han aprofitat per mostrar els seus avenços en la seva preparació per al Torneig Internacional FCBEscola de Barcelona, que tindrà lloc del 10 al 13 d'abril a les instal·lacions del Club.

"Aquest stage ha estat molt enriquidor per a tots els jugadors que van tenir l'oportunitat de participar-hi, especialment per als de l’FCBEscola Bombai, ja que s'ha realitzat dins del seu primer any de vida i per a molts dels seus esportistes era la primera vegada que realitzaven un viatge d'aquestes característiques com a representants de l’FCBEscola fora de la seva ciutat”, ha afirmat el DPL de l’FCBEscola Bombai, Albert Moratalla.

El tècnic també ha reconegut que “iniciatives com aquestes afavoreixen el procés formatiu integral dels nostres jugadors, tenim la voluntat d'organitzar nous esdeveniments entre ambdues escoles en el futur."