L’FCBEscola Singapur comença amb bon peu l’ESPZEN Junior League

Tres victòries, un empat i una derrota: gran bagatge per la primera jornada de competició

Els equips de les categories U9, U11 i U15 de l’FCBEscola Singapur han arrencat amb bones vibracions la seva participació a l’ESPZEN Junior League, la Lliga externa en què participa per tercer any consecutiu. Tant els U9 com els U11 competeixen en format de 7 contra 7, mentre que els més grans ho fan en equips de 9 jugadors.

El director de Projecte Local de l’FCBEscola Singapur, Ángel Toledano, reconeix que es tracta d’“una Lliga ben organitzada en què els nostres jugadors poden enfrontar-se a acadèmies locals i internacionals, com el Milan Academy Singapore o l’Albirex Academy Japan”. Toledano explica el principal objectiu de la participació: “Poder donar l'oportunitat als nostres jugadors de competir contra altres equips i preparar-nos per al VI Torneig Internacional FCBEscola, que és el nostre principal esdeveniment competitiu de l'any”.

A la competició U9, l'escola barcelonista està competint a la Lliga Championship (Segona Divisió), on lluitaran per ascendir a la Premiership, la màxima categoria. La lligueta està formada per 8 equips, amb els quals jugaran un total de 14 partits en 7 jornades. D'aquesta manera, s'enfrontaran dues vegades a cada oponent. La primera jornada s'ha saldat amb una victòria i una derrota pel FCBEscola Singapore Team Neymar, que s’ha imposat al BBE FC Wolves per 8-0 i ha perdut davant el Serangoon per 0-2.

L'equip FCBEscola Singapore Team Messi U11 s'ha col·locat capdavanter de la Premiership (Primera Divisió) després d'aconseguir dues victòries a la primera jornada, on ha derrotat el Boys United FC (4-2) i el J7 Euro Club (2-1). El format de competició de l’ESPZEN Junior League Sub-11 és de lligueta de 12 equips.

Per la seva banda, l'equip Iniesta U15 ha empatat en el seu debut en la jornada inicial de la Lliga Championship (Segona Divisió), en un partit en el qual s'enfrontava al Lycée Français Singapore i amb el qual va tancar el matx amb 2-2 en el marcador. La competició es disputa com una lligueta de 8 equips, i per aquest motiu disputaran un partit cadascuna de les set jornades.