Més de 200 jugadors protagonitzen el Winter Festival de l’FCBEscola Ottawa

La competició va comptar amb diferents acadèmies i amb la participació de l'FCBEscola Toronto

Les instal·lacions del Louis-Riel Dôme han estat l'escenari de la primera edició del Winter Festival organitzat per l’FCBEscola Ottawa, un torneig destinat a joves esportistes entre els 7 i els 14 anys. Aquesta competició ha reunit més de 200 jugadors de diferents acadèmies i clubs tant de la capital canadenca com dels seus voltants i ha comptat també amb la participació especial de l’FCBEscola Toronto.

Aquesta primera edició del torneig es va convertir en una autèntica festa per als més petits, ja que durant les nou hores de competició, en què es van disputar un total de 55 partits de 25’ de forma contínua, es va crear un gran ambient entre tots els que van formar-ne part. La gran organització de l’FCBEscola Ottawa ha propiciat que ja s'hagi establert una data per a una segona edició, la que tindrà lloc el proper 25 de març.