Les FCBEscoles feliciten el Barça pels seus 117 anys d'història

Des de Katsushika (Japó) fins a Vancouver (Canadà) els alumnes de vint FCBEscoles de tot el món han dedicat unes paraules de felicitació al Club en els seus idiomes

Els alumnes d’un total de 20 FCBEscoles han felicitat el FC Barcelona el dia del seu 117è aniversari. Els missatges de felicitació cap al Club s’han difós des de les escoles que el Club té a Àsia, Àfrica, Europa i Amèrica en diferents llengües, com ara japonès, xinès, anglès, àrab, turc, polonès, rus, brasiler i català.

Els que més han matinat per expressar la seva felicitació han estat els alumnes de l’escola de Katsushika (Japó), situada al costat de Tòquio. El seu vídeo l’ha protagonitzat el jugador de 9 anys Koshiro Yamashita, que l’any passat va interpretar el Cant del Barça abans de la disputa del Mundial de Clubs.

Altres felicitacions han estat més corals, com ara les realitzades per l’escola de Bombai (Índia), en què els cants els han fet la majoria dels esportistes de les diferents etapes formatives, que van dels 6 als 18 anys. També hi ha hagut alguna felicitació més visual en què els jugadors han format les lletres FCB, com el cas de l’FCBEscola Florida (Estats Units), o formant el número 117, com els nens i nenes de Charlotte (Estats Units).

El FC Barcelona compta amb un total de 23 FCBEscoles repartides per tot el món, més de 160 Campus i 50 Clínics anuals, amb una presència en més de 50 països dels cinc continents i la participació de més de 30.000 nens entre les diferents activitats promogudes des de l’FCBEscola. En les properes setmanes s’obriran dues FCBEscoles més a Lagos (Nigèria) i a Ciudad de Guatemala (Guatemala).