El FC Barcelona obre la seva primera FCBEscola a Rússia

Amb el nou centre de Moscou, inaugurat aquest dissabte, el club compte ja amb vint i una FCBEscoles arreu del món

Després de la inauguració de l'FCBEscola la setmana passada a la ciutat de Charlotte, als Estats Units, l'FCBEscola continua el seu projecte d’expansió internacional amb la posada en marxa de la primera escola del FC Barcelona a Rússia, concretament a la cituat de Moscú.

L'FCBEscola de Moscou va ser inaugurada oficialment aquest dissabte amb la presència per part del Club de Jordi Gratacós, Director del Projecte Local, i d’Iñaki Andreu, Project Manager per Europa i Àsia de l'FCBEscola.

La nova escola de Moscou compta amb una capacitat de fins 200 nois i noies, amb edats compreses entre els 4 i els 12 anys que es dividiran en diferents programes, en funció de l’edat i del nivell tècnic de cadascú. Els entrenaments començaran aquesta mateixa setmana i en en els propers dies està pevist organitzar més proves de selecció per tal de poder ampliar l’oferta a més joves que vulguin jugar a futbol.

Amb la de Moscou, el FC Barcelona disposa de 21 FCBEscoles obertes arreu del món. Durant les properes setmanes el Club té previst obrir tres escoles més a Ottawa (Canadà), Bombai ndia) i Lagos (Nigèria).