Franc Carbó, nou director de l’FCBEscola

Assumeix el càrrec prenent el relleu d’Òscar Grau, nou director executiu del FC Barcelona

Franc Carbó serà el nou director de l’FCBEscola, l’escola de formació del FC Barcelona, després de ser promocionat internament. Carbó pren el relleu d’Òscar Grau, que va ser nomenat nou director executiu (CEO) del Club per la Junta Directiva d'aquest dilluns.

Franc Carbó va començar la seva relació amb el FC Barcelona l’any 2010, col·laborant com a tècnic formatiu als campus de la FCBEscola. L’any següent, al 2011, va passar a formar part del cos de tècnics de l’FCBEscola fins al gener d’aquell any, quan va ser nomenat Responsable de l’Àrea Comercial i Màrqueting de l’FCBEscola i Project Manager per Amèrica i l’Orient Mitjà, càrrec que ha desenvolupat fins al moment.

Ara, Carbó assumeix la direcció de FCBEscola amb el repte de continuar l’excel·lent feina que s’ha fet a les escoles el darrer any, amb Òscar Grau al capdavant.