Primer campus de futbol sala de l’FCBEscola

Engegarà aquest juliol a Gibraltar i serà el primer campus poliesportiu del FC Barcelona

Aquest estiu obrirà portes el primer campus de futbol sala de l’FCBEscola, que tindrà lloc de l’11 al 15 de juliol a Gibraltar. Serà també el primer campus poliesportiu del FC Barcelona, que referma així la seva vocació poliesportiva i amplia l’oferta formativa de l’FCBEscola a les seccions

El campus de Gibraltar està destinat a nens i nenes d’entre 7 i 17 anys. També s’ha previst un altre campus de futbol sala de l’FCBEscola a Beirut, el Líban, de l’1 al 5 d’agost.

Una FCBEscola de bàsquet, aquest setembre

D’altra banda, l’FCBEscola inaugurarà la primera escola de bàsquet el proper 19 de setembre a Barcelona. L’FCBEscola Basket tindrà una capacitat màxima de 144 nens i nenes, de 6 a 12 anys, i de 72 participants, de 4 i 5 anys.

Aquesta nova escola de bàsquet tindrà com a assessor esportiu l'exjugador blaugrana Nacho Solozabal.

Per a més informació: fcbescola@fcbarcelona.cat