Els beneficis de l’esport en el rendiment acadèmic

L’FCBEscola Singapur va realitzar una jornada educativa amb els pares de l’escola per explicar com millorar la formació integral dels seus fills a través de la pràctica esportiva

Dijous passat l'FCBEscola Singapur va dur a terme una sessió sobre els beneficis de la pràctica esportiva en el rendiment acadèmic als pares dels nens i nenes de l’escola. En aquesta jornada extraordinària es van tractar temes com els beneficis socials, psicològics, cognitius i de salut de fer esport activament, i com aquests beneficis ajuden al desenvolupament integral dels més petits.

"És molt important que les famílies rebin una formació sobre tot el que aportem als seus fills des de l’escola. El nostre objectiu és que ells millorin en tots els aspectes de la vida, no només futbolísticament, sinó també com a persones”, va explicar Ángel Toledano, director del Projecte Local de l’FCBEscola Singapur.

Els pares dels alumnes es van mostrar molt receptius i van lloar la iniciativa: "L’FCBEscola Singapur ha ajudat el meu fill a relacionar-se més amb els seus companys en l'entorn escolar, ara és més obert i és capaç de relacionar-se amb companys amb una gran facilitat".

"Gràcies als valors que des de l’FCBEscola es transmeten, el meu fill té un compromís més gran i s’esforça més en les tasques escolars", va dir un dels pares, i va afegir: "Agraeixo molt aquesta iniciativa per a la formació de les famílies de l’escola. M'han semblat molt interessants totes les evidències científiques aportades sobre com la pràctica esportiva pot millorar l'aprenentatge del meu fill".