Comparteix la teva foto en el Torneig FCBEscola i guanya una samarreta del primer equip signada

Per participar en el sorteig puja a les xarxes socials una foto en el photocall del V Torneig Internacional ubicat al Mini, usant l'etiqueta #FCBEscola

Amb motiu de la celebració del V Torneig Internacional, l'FCBEscola ha posat en marxa un sorteig d'una samarreta oficial del 1r equip signada. En aquest sentit, s'ha organitzat un “photocall” amb una imatge del 1r equip del FC Barcelona que romandrà a les instal·lacions del Miniestadi fins el dijous 24 de març.

Tots aquells que vulguin participar-hi hauran de fer-se una fotografia en aquest photocall i compartir-la a les seves xarxes socials -Facebook, Twitter o Instagram-, usant l'etiqueta #FCBEscola.

Entre totes les imatges rebudes, un jurat format per personal del FC Barcelona triarà una única fotografia guanyadora. El/La guanyador/a del sorteig es donarà a conéixer a través del Twitter @FCBEscola a partir de la propera setmana.