S'obre el període d’inscripció a les proves d’accés de l’FCBEscola Barcelona per al curs 2016-2017

Les proves es duran a terme els diumenges 10 d’abril i 1 de maig del 2016

L’FCBEscola Barcelona ha iniciat el procés d’inscripció a les proves d’accés per a la propera temporada. Els nens i nenes nascuts entre els anys 2005 i 2010 tindran l’oportunitat de realitzar la inscripció exclusivament a través del formulari web, que estarà disponible fins el dia 7 d’abril o fins que s’exhaureixin les places disponibles.

Aquestes proves es duran a terme als camps annexos del Miniestadi els propers diumenges 10 d’abril i 1 de maig del 2016, i en quatre torns horaris disponibles (de 9:00h a 12.00h). Es faran proves específiques tant per a jugadors com per a porters.

Els interessats que vulguin registrar-se en aquestes proves podran trobar el formulari aquí.