El V Torneig Internacional de l’FCBEscola escalfa motors

En marxa la campanya #FCBEscolaChallenge a les xarxes socials, que busca la participació, amb la pilota com a gran protagonista, dels 1.200 nois i noies que vindran a jugar a Barcelona del 21 al 24 de març

La cinquena edició del Torneig Internacional de l’FCBEscola comença a ser una realitat. El dilluns 21 de març tindrà lloc la inauguració del torneig als camps annexos del Miniestadi, on es donaran cita més de 1.200 nois i noies procedents de tots els racons del món.

Serà una autèntica festa blaugrana en plena Setmana Santa en què, a més de gaudir del futbol, estan programades activitats paral·leles a la zona de l’esplanada del Mini perquè els infants puguin gaudir de l’univers Barça.

Mentre s’ultima el calendari definitiu, a poc a poc es van coneixent els primers detalls d’un torneig que celebrarà les finals de totes les diferents categories el dijous 24 de març, en un escenari de luxe com és el mateix Miniestadi, on un dia abans hauran jugat les noies del Femení el seu partit d’anada dels quarts de final de la UEFA Women’s Champions League contra el PSG.

#FCBEscolaChallenge

El torneig comença a ser, per tant, una realitat, i aquest dimarts s’ha activat la campanya a les xarxes socials, concretament al Twitter @FCBEscola. Des del Club s’ha posat en marxa una iniciativa en què es proposa un repte a totes les FCBEscoles que participaran en el V Torneig Internacional: ‘Quants tocs de pilota seguits podeu fer? CHALLENGE ACCEPTED!’.

El que es demana a totes les FCBEscoles que vinguin a jugar el torneig a Barcelona és que els seus jugadors acceptin el repte i comencin a escalfar motors fent tots els tocs amb la pilota que puguin, ja sigui a la seu de la seva escola o en algun lloc simbòlic de la seva ciutat, mentre els graven en vídeo.

Aquest és el tret de sortida de l’acció #FCBEscolaChallenge, que servirà per escalfar un torneig en què es podrà veure l’evolució d’aquests 1.200 joves talents blaugrana que aprenen cada dia als seus països respectius amb la metodologia i la filosofia pròpies de l’ADN Barça.