Òscar Grau visita l’FCBEscola Istanbul

La visita s’emmarca dins del compromís que va adquirir el nou director de l’FCBEscola de conèixer tots els projectes internacionals que es porten a terme

El director de l’FCBEscola, Òscar Grau, continua coneixent de primera mà com són les FCBEscoles d’arreu del món i quines són les realitats que les envolten i els projectes de futur que tenen programats. Era un compromís que va adquirir amb cadascun dels partners i dels directors de les FCBEscoles quan va arribar al càrrec al setembre del 2015, i ara, acompanyat del seu equip, l’està duent a terme. La setmana passada va visitar, acompanyat d’Iñaki Andreu, director de Projectes per Europa i Àfrica, l’FCBEscola d’Istanbul, en funcionament des de l’octubre de any 2014.

Òscar Grau ha pogut comprovar com des que va arrencar el projecte a Turquia no ha parat de créixer, i com s'ha guanyat el reconeixement de la societat i dels mitjans de comunicació turcs i, sobretot, de les famílies dels nois i noies que han pogut gaudir de les seves instal·lacions i dels entrenadors que els han transmès l’ADN i la filosofia Barça. El director de l’FCBEscola ha conegut com funcionen les dues seus de l’FCBEscola Istanbul, Maltepe i Maslak, i ha vist treballar els entrenadors de l’escola amb els joves jugadors. “El nivell dels nens i nenes és molt bo”, explica Òscar Grau, que va rebre amb satisfacció la felicitació de molts pares: “Ens han volgut agrair la bona feina que estem realitzant tant en l'aspecte esportiu com en l'aspecte humà i d’educació de valors”.

Possibilitats de creixement

Els dos directius de l’FCBEscola han aprofitat el viatge a Istanbul per revisar i valorar altres possibilitats de creixement i d’expansió dins del país ara que el Barça està encara més de moda a Turquia a causa de la presència d’Arda Turan a l’equip de Luis Enrique. Aquesta visita a Istanbul se suma a les que Òscar Grau ja ha fet a les FCBEscoles de Fukuoka i Katsushika (el Japó), Quingdao (la Xina), Casablanca (el Marroc), Delhi NCR (l'Índia), Singapur, Dubai i l'Aràbia Saudita.