La Barça Escola de bàsquet obre inscripcions a les seves proves d'accés

La jornada de selecció se celebrarà dissabte 26 de maig en horari matinal a la Ciutat Esportiva

Les proves d'accés a la Barça Escola de bàsquet per a la temporada 2018/19 tindran lloc dissabte 26 de maig al pavelló de la Ciutat Esportiva Joan Gamper. Els interessats a formalitzar les inscripcions per a aquestes sessions de selecció, obertes a nens i nenes nascuts de 2006 a 2014, ja poden fer-ho de forma totalment gratuïta a la pàgina web de la Barça Academy.

Una vegada realitzada la inscripció, tots els aspirants a formar part de la Barça Escola bàsquet rebran un correu electrònic on els confirmaran l'horari de la prova, bé d'11 a 12h o bé de 12 a 13h. Els resultats de les proves, siguin els que siguin, es comunicaran a través del correu electrònic.

El link d'inscripció per a la prova és: