L’FCBEscola, portada de la 'Revista Barça'

L’impacte de les escoles oficials, amb 45.000 alumnes a tot el món, és el tema principal de les capçaleres corporatives d’abril i maig

El número 92 de la revista barça, que en els propers dies arribarà a casa dels socis, ha volgut destacar com a tema central la important expansió internacional de l’FCBEscola, un model educatiu únic que fa que la marca Barça s’estengui en l’àmbit global, amb 45.000 nens i nenes en 42 escoles i 180 campus.

Un èxit indiscutible que durant la Setmana Santa va arribar a una nova fita: la celebració de la setena edició del seu Torneig Internacional. Es tracta d’una competició que va fer història amb rècord de participants, 1.900 infants de 6 a 14 anys procedents de 45 FCBEscoles i FCBCamps en representació de 22 països i, per primera vegada, arribats dels cinc continents.

Un extens reportatge repassa la filosofia i el funcionament d’aquestes escoles, tant a Barcelona com arreu del món, i destaca algunes de les històries humanes més emotives dels seus alumnes. El tema conclou amb un article sobre Anthony Borges, l’exalumne de l’FCBEscola de Lauderhill (Florida, EUA) que al febrer va ser notícia per haver ajudat a salvar la vida dels seus companys de classe durant el tiroteig que va perpetrar un exalumne del seu institut.