El Campus de Nadal FCBEscola il·lusiona a prop de 200 nens i nenes

El FCBCamp finalitza divendres 29 amb un nou gran èxit organitzatiu

Prop de dos centenars de joves esportistes estan gaudint fins demà divendres 29 de desembre una nova edició del Campus de Nadal FCBEscola, que un any més està tenint un gran èxit organitzatiu. Aquesta proposta esportiva i lúdica de tres jornades ha permès als més joves a poder unir durant aquests dies de vacances escolars els entrenaments futbolístics juntament amb d'altres activitats.

El Campus de Nadal, que arrencava aquest dimecres 27, està format per una sèrie de sessions tècniques dirigides per entrenadors de l’FCBEscola Barcelona i està orientada tant a alumnes de la pròpia escola futbolística del FC Barcelona com a esportistes d'altres clubs. A més d'aquests entrenaments, els esportistes poden gaudir de visites culturals, com el tour pel Museu o provar les seves habilitats sobre els patins a la Pista de Gel del Club entre d’altres propostes.