L’FCBEscola Istanbul i la Fundació Gedik, units en una jornada solidària

Un total de 13 esportistes amb discapacitat gaudeixen d'un entrenament de futbol FCBEscola

Els jugadors de l’FCBEscola Istanbul han pogut gaudir novament d'una jornada de solidaritat i compromís al costat de la Fundació Gedik. En aquesta jornada d'entrenaments entre ambdues entitats, un total de 13 joves amb discapacitat de la fundació han pogut formar part d'una sessió esportiva al costat de jugadors i tècnics de l’escola, on “ha regnat una il·lusió i una alegria indescriptible”, segons ha afirmat el director de Projecte Local (DPL) de l’FCBEscola Istanbul Albert Medall.

L'activitat ha consistit en un entrenament adaptat a les possibilitats d'aquests esportistes, en uns partits en els quals aquests nens i joves de 5 a 22 anys de la İstanbul Gedik Üniversitesi i la Bütünleşik Fiziksel Aktivite Merkezi (BUFAM) han pogut viure una experiència única. Una vegada finalitzada la sessió esportiva, els membres de l’FCBEscola han ofert un petit obsequi a cada participant i han realitzat un berenar conjunt amb tots ells.

La jornada ha quedat emmarcada dins del projecte social que està portant a terme al llarg de tota la temporada l’FCBEscola Istanbul, que també està apostant per promoure el futbol femení i oferir una sèrie d'ajudes a diferents nens de famílies que es troben sota el llindar de la pobresa.

El coordinador de projectes socials de l’FCBEscola Istanbul, Baran Ucal, ha reconegut que “els jugadors s'han divertit molt”, ja que es tracta d'uns nens que “no tenen gaires oportunitats de fer esport, i per a ells haver fet aquest entrenament amb l’FCBEscola ha estat un fet molt especial”. També és conscient que “els jugadors que militen a l'escola han tingut l'oportunitat de compartir aquesta jornada amb ells, i això els ha enriquit moltíssim”.

Per la seva banda, Albert Medall també ha remarcat que “la jornada ha estat molt intensa i emocionant, esperem poder repetir-la aviat. És un honor per a nosaltres i una lliçó de vida. Aprenem molt més nosaltres que ells”. Medall ha afirmat que “és una sort poder, a través de l’FCBEscola, generar tants somriures i satisfacció entre aquells que més s’ho mereixen”.