Jana Fernández lidera l'equip espanyol classificat per la Ronda Elit de l'Europeu Sub-17

La central barcelonista, de només 15 anys, va jugar els dos primers partits complets abans de patir una lesió

La jugadora FCBEscola Jana Fernández, actual integrant de l'equip Juvenil-Cadet del FC Barcelona, ha estat una de les artífexs de la classificació a Baku (l’Azerbaidjan) de la selecció espanyola Sub-17 per a la fase final del Campionat d'Europa de la categoria, que se celebrarà a mitjans del proper mes de maig a Lituània. Espanya ha comptat en aquesta ronda amb un total de 7 jugadores del Club, 5 del Barça B femení i 2 més del Juvenil-Cadet.

La selecció ha saldat la primera fase de la màxima competició continental amb un ple de victòries davant l’Azerbaidjan (3-0), Montenegro (22-0) i Islàndia (2-1). Als seus 15 anys, Fernández, que va militar dues temporades en l’FCBEscola Barcelona, va jugar com a central titular de l'equip espanyol en els dos primers partits, abans de patir una lesió que la va apartar de poder disputar la jornada final.

Els seus tècnics tant en l’FCBEscola com actualment dins dels equips de futbol formatiu del Club, en els quals està militant des de fa quatre campanyes, la consideren com “una autèntica líder dins del camp amb un comportament exemplar”. També destaquen de Jana que, malgrat la seva joventut i de ser encara Cadet de segon any, sempre està ben posicionada en el terreny de joc i que és una esportista molt seriosa i amb una gran sortida de pilota.