L’FCBEscola Barcelona acaba la temporada europea amb un gran ambient

Els conjunts barcelonins de Formació i Precompetició van aixecar els títols de Champions League, Recopa i Europa League

La darrera jornada de competició europea a l’FCBEscola Barcelona ha finalitzat amb un gran ambient a les instal·lacions dels camps annexos al Miniestadi del FC Barcelona. Aquesta última setmana de joc, abans de la jornada de fi de curs que se celebrarà dissabte vinent al Camp Nou, ha servit per coronar els campions de les tres categories europees dels jugadors de Formació i Precompetició.

Dins de Formació, la victòria final a la Champions League va ser per l’equip Umtiti, mentre que la Recopa d’Europa se la va endur el conjunt Aleix Vidal i l’Europa League la van aixecar els jugadors del Paco Alcácer. Pel que fa a Precompetició, el triomf a la Champions va ser per l’equip Mathieu; la Recopa va quedar en propietat de l’equip Luis Enrique i per últim l’Europa League va anar a mans del conjunt Marlon.