El Campus de Setmana Santa FCBEscola acaba amb un gran èxit

Per primer cop l'escenari va canviar de la Ciutat Esportiva joan Gamper als annexos al Miniestadi, tot un encert

Un total de 173 nens de 6 a 14 anys han gaudit durant tres jornades en els Annexos al Miniestadi del Campus de Setmana Santa 2017 de l’FCBEscola Barcelona, una aposta destinada a reforçar els coneixements futbolístics units a diferents activitats lúdiques i esportives relacionades amb el Club. La valoració final d'aquestes sessions d'entrenaments ha estat molt positiva, tant durant les sessions tècniques com en aquelles relacionades amb l'entreteniment.

La principal novetat d'aquesta edició ha estat el canvi d'escenari, ja que tradicionalment aquesta activitat tenia lloc a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. “Malgrat el canvi d'instal·lacions pel Torneig Internacional, aquesta nova ubicació ens ha suposat poder optimitzar els trasllats i això ens fa poder dir que aquest Campus ha estat un èxit en tots els sentits”, ha destacat Juanma Jiménez, el màxim responsable d'aquestes jornades col·lectives d'entrenaments.