Arrenca la segona edició de l’FCBCoaches Academy

Més de 100 entrenadors de futbol formatiu i de l'FCBEscola de futbol i bàsquet participen en aquest curs

L’Auditori de la Residència Masia de la Ciutat Esportiva Joan Gamper del FC Barcelona ha estat l'escenari de la inauguració de la segona edició de l’FCBCoaches Academy, unes jornades d'aprenentatge per a un centenar d'entrenadors organitzada pel Departament de Formació de Formadors de Masia 360 i el Departament de Metodologia de l’FCBEscola. Aquest curs per a tècnics, inaugurat avui pel directiu del Club Pau Vilanova, es desenvoluparà fins al proper 17 de febrer.
Vilanova ha estat el responsable de fer la presentació institucional per part de la Junta Directiva del Club, incidint en els diferents aspectes que caracteritzen l'Entitat i desglossant la importància dels valors que la caracteritzen. El directiu ha reconegut que aquesta segona edició de l’FCBCoaches Academy permet “seguir aportant coneixement als entrenadors perquè transmetin aquesta forma d'entendre l'esport tan peculiar i positiva com és la del Club”. “Busquem l'excel·lència i per això s'ha creat el projecte Masia 360 –ha afegit-, per donar sortida el grandíssim coneixement que tenim i la nostra experiència i poder transmetre-ho de manera eficaç i eficient”.

Reforçar l'ADN Barça

Aquest curs de 55 hores lectives amb l'objectiu de reforçar l'ADN Barça en un centenar de entrenadors ha arrencat amb la benvinguda del responsable de l'Àrea de Formació de Formadors de Masia 360, Pere Gratacós. “Volem aconseguir els millors esportistes, i per a això volem als millors entrenadors, els millors educadors i els millors líders, i per aquest motiu els intentarem donar l'ajuda perquè ho siguin”, ha destacat el tècnic com a idea principal de l’FCBCoaches Academy. Finalment, també ha postil·lat: “Podria assegurar que no hi ha cap formació tan potent com aquest Coaches Academy, en cap federació ni en cap club de tot Europa”.