Els jugadors de l’FCBEscola Barcelona donen suport al Barça B en el seu camí a l'ascens

Els joves esportistes acompanyaran al filial a tots els partits a casa fins el final de temporada

Uns 40 esportistes dels equips de l’FCBEscola de Barcelona van acudir dissabte passat al Miniestadi per demostrar el seu suport al Barça B en el partit que enfrontava l'equip de Gerard López contra el tercer classificat, l'Hèrcules d'Alacant.

Els jugadors de l'escola de futbol van poder saltar a la gespa abans de l'inici del matx per fer-se una foto amb la plantilla local i tot seguit van gaudir des de la graderia d'un gran enfrontament en què el filial barcelonista va afermar el seu liderat al capdavant de la taula amb una victòria per 2-0.

Aquesta interacció entre els jugadors del Barça B i l’FCBEscola Barcelona es mantindrà durant la segona meitat de la temporada, en què el filial continuarà lluitant per la primera posició final i poder aconseguir l'ascens a Segona Divisió. L’activitat forma part d’una campanya que s’està promovent des del Club per propiciar una major assistència de públic al Miniestadi, on els socis tenen entrada gratuïta i es poden comprar entrades a partir de 3 euros.

La propera trobada amb participació d'esportistes de l'escola serà dissabte 28 de gener a les 18.00 h, amb el compromís del ‘B’ contra un altre rival directe per les places d'ascens, l'Alcoià, que en aquests moments ocupa la segona plaça a la classificació.