Comença la recollida solidària de material esportiu de l’FCBEscola i la Fundació

La recollida tindrà lloc del 12 al 17 de desembre i es podrà fer efectiva a la Porta 3 del Miniestadi

L’FCBEscola i la Fundació del Futbol Club Barcelona han engegat un any més una recollida solidària de material esportiu per lliurar-lo als nens més desafavorits. Aquesta acció amb motiu de les festes de Nadal s'està desenvolupant des del dilluns 12 fins al dissabte 17 de desembre.

Els interessats a prendre part en aquesta causa solidària poden fer-ho lliurant tot tipus de material esportiu, com ara botes de futbol, samarretes, pantalons o pilotes. La recollida d'aquestes peces esportives serà tant per a productes nous o utilitzats sempre que es conservin en bon estat.

Aquesta recollida de material s'allargarà durant sis jornades fins al dissabte 17 de desembre i es podrà dipositar a la sala contigua a l'Oficina d’Atenció a les Famílies (OAF), situada a la Porta 3 del Miniestadi, just al costat de l'arbre de Nadal. L'horari d'atenció de la recollida serà de 16.00 a 20.00 h.