L’entrenador de porters de la selecció turca visita l’FCBEscola Istanbul

Alper Boguslu veu bona fusta en els esportistes de l'FCBEscola Istambul

Alper Boguslu, l’entrenador de porters de la selecció nacional de Turquia, ha visitat l’FCBEscola Istanbul per conèixer una mica més a fons el projecte i veure el nivell de les noves generacions dels guardians de les porteries del seu país. Boguslu va acabar la visita encantat amb el que havia vist i va felicitar els tècnics de l’escola del FC Barcelona per la bona organització i continguts dels entrenaments.

L’exentrenador de porters d’equips com el Trabzonspor i l’Ankaraspor ha afirmat que “els nens tenen molta sort de formar part de l’FCBEscola Istanbul” i que en aquestes edats és molt important “fer un bon treball tècnic, però el més important és treballar dur”.

Un cop acabada la sessió d’entrenament de porters, Boguslu va mantenir una petita conversa amb els joves esportistes i els va donar alguns consells respecte a la importància del treball amb els peus, la col·locació, la coordinació, la visió perifèrica, la comunicació verbal o els continguts que fan referència als aspectes tècnics i tàctics.

El tècnic de la selecció nacional turca també ha afirmat que en general veu “molt bona fusta en els porters de l’FCBEscola”, a més d’haver valorat molt positivament el bon nivell que tenen, la bona actitud i la seva il·lusió.