La nova temporada de l’FCBEscola Barcelona engega motors

Aquest dimecres s’han presentat els equips de l’escola de futbol i de perfeccionament, i la nova escola de bàsquet

Els alumnes de l’FCBEscola Barcelona de futbol i Perfeccionament (Tecnificació) s’han retrobat aquest dimecres a la inauguració del curs 2016-2017. L’acte també ha servit per presentar les novetats de l’FCBEscola Basket, la primera escola poliesportiva del Club.

La presentació ha tingut lloc al Palau Blaugrana i ha estat presidida per l’antic director de l’FCBEscola i nou director executiu del FC Barcelona, Òscar Grau.

“Avui és el meu primer acte com a CEO del Club i no podia ser cap altre que la presentació de l’FCBEscola”, ha dit Grau, que ha anunciat la decisió de promocionar Franc Carbó com a nou director de l’FCBEscola. “Espero que tot l’‘staff’ i les famílies li donin tot el suport que es mereix”, ha desitjat Grau.

“L’FCBEscola és un dels projectes més importants del Club perquè a través de l’escola podem desenvolupar els valors del Barça i oferir una formació integral a tots els alumnes. L’escola de Barcelona és un exemple que cal seguir perquè és el mirall de totes les escoles internacionals”, ha expressat Franc Carbó, que s’ha estrenat al capdavant de l’FCBEscola.

Perfeccionament i futbol

La primera de les presentacions ha estat a càrrec de Xavi Damunt, tutor de Perfeccionament. Seguidament, el director tècnic de l’FCBEscola de futbol, Edgar Enrich, ha explicat les novetats per al curs que comença el proper dilluns 19 de setembre.

Isaac Guerrero, responsable de l’Àrea Esportiva de l’FCBEscola, ha explicat el model metodològic que utilitzen els tècnics de l’escola, basat en el treball transversal de valors del Club. Guerrero ha expressat el seu desig de “promocionar el màxim nombre de jugadors dins el futbol formatiu amateur del Club”.

Bàsquet

Un cop finalitzades les presentacions dels equips de futbol i Perfeccionament, ha estat el torn de l’FCBEscola Basket. Paco Díaz, coordinador de la nova escola poliesportiva, ha presentat l’‘staff’ tècnic de l’FCBEscola de bàsquet, amb l’exjugador Nacho Solozabal com a assessor esportiu i l’exblaugrana Roberto Dueñas, que també hi col·laborarà. A l’acte també hi ha assistit Rodrigo de la Fuente en representació del primer equip del Barça Lassa de bàsquet.

“Us hem de donar les gràcies per haver confiat en la primera FCBEscola de bàsquet”, ha  agraït Solozabal a les famílies assistents. “Els nens i nenes donaran sentit a aquesta nova escola”, ha afegit.

“Aquest nou projecte ha de ser una porta d’entrada  per a futures escoles poliesportives del Club”, ha comentat Franc Carbó, i ha expressat el seu desig d’obrir noves escoles de la resta de seccions del FC Barcelona.

El vídeo resum de la presentació de l'FCBEscola Basket, a continuació: