Últimes places per jugar a l’FCBEscola Basket

El 10 de setembre es realitzarà una nova prova d’accés al pavelló d’Arístides Maillol

El procés d’inscripció per formar part de l’FCBEscola Basket s’ha ampliat fins al setembre. Així, tots els nens i nenes que vulguin formar part de la primera escola de bàsquet del FC Barcelona són a temps d’apuntar-se a través d’aquest formulari.

El dissabte 10 de setembre es realitzaran les últimes proves d’accés als inscrits de 6-12 anys. Les proves tindran lloc al pavelló d’Arístides Maillol, al costat del Palau Blaugrana, i seran supervisades per l’exjugador Nacho Solozabal, l’assessor esportiu de la nova escola de bàsquet.

L’FCBEscola Basket s’inaugurarà el proper 19 de setembre a Barcelona. Tindrà una capacitat màxima de 144 nens i nenes, de 6 a 12 anys, i de 72 participants, de 4 i 5 anys.

Cal recordar que els nens i nenes de 4 i 5 anys formaran part de l’FCBEscola Basket per ordre d’inscripció fins omplir totes les places destinades a la categoria de Preiniciació.

Més informació: fcbescolabasket@fcbarcelona.cat