L’altra cara d’un torneig

El programa ‘Promeses’ de Barça TV va viatjar a Ais de Provença per ensenyar-nos com van viure els nanos de l’FCBEscola Barcelona el Torneig de la Pitchoun’s Cup 2016

Barça TV va viatjar amb els equips Prebenjamí i Benjamí de primer any de l’FCBEscola de Barcelona fins a Ais de Provença (França), per ensenyar-nos com es viu per dintre un torneig tan important com és la Pitchoun’s Cup 2016.

El reportatge de Barça TV mostra el viatge en tren des de l’estació de Sants fins a Nimes, els nervis del debut, les alegries i les decepcions dels partits, la convivència en els dinars i sopars, les estones lliures d’oci durant el torneig, les opinions i les valoracions dels pares que es van desplaçar per donar suport a l’equip i, fins i tot, les xerrades tècniques al vestidor.

El valors i l’ADN Barça també hi són presents en aquest reportatge on els més petits de l’FCBEscola Barcelona han fet realitat un somni: jugar defensant la samarreta del Barça.

Torneig de primer nivell

El Torneig de la Pitchoun’s Cup és un campionat de Futbol 6 que es juga en un terreny de joc de gespa natural i normes diferent com, per exemple, que no hi ha fora de joc o que el porter pot agafar la pilota amb la mà després d’una cessió.

L’experiència va ser formidable. Els nens de l’FCBEscola van poder jugar amb rivals de primer nivell com són l’Ajax, el Milan, el St. Etienne, l’Olympique de Lió, el Nantes, el Niça o el Montpeller; i van demostrar que tenen un molt bon nivell competitiu.