Partit solidari entre l'FCBEscola Fukuoka i el Blaze Kumamoto

L'esdeveniment ha servit per retre homenatge a les víctimes del terratrèmol que va patir la ciutat japonesa a l'abril

Aquest divendres s’ha jugat un partit amistós entre l’FCBEscola Fukuoka i el Blaze sub-12 de Kumamoto, ciutat japonesa que va patir un terratrèmol al mes d’abril. L’objectiu era ajudar la gent afectada pel desastre natural i aconseguir que els nens i nenes d’aquestes localitats recuperessin el somriure i l’ànim.

S’han disputat dos partits a les instal·lacions del Parc Kasuga, de Kasuga City, en què han pogut participar tots els nens del Blaze Kumamoto. L’equip d’aquesta localitat japonesa no pot utilitzar les seves instal·lacions des del terratrèmol, i probablement no ho podrà fer durant un any més.

Durant tota la setmana tots els nens i nenes de l’FCBEscola Fukuoka han estat preparant aquest esdeveniment tan especial. Tots han volgut participar-hi i escriure el seu missatge d'ànim per a la gent de Kumamoto. Amb els missatges s’ha fet un mosaic a la paret de l'entrada del Parc Kasuga i al passadís del vestidor dels nens de Kumamoto.

Al final de l'esdeveniment s’ha mostrat un vídeo solidari amb els missatges de suport dels infants de l’FCBEscola Fukuoka. Els dos partits han acabat amb un 9-2 a favor de l'FCBEscola i amb un 4-2 per als petits herois de Kumamoto.