Òscar Grau visita l’FCBEscola Perú

El viatge s’emmarca dins del compromís que va adquirir el nou director de l’FCBEscola de conèixer tots els projectes internacionals que es porten a terme

El director de l’FCBEscola, Òscar Grau, continua coneixent de primera mà com són les FCBEscoles d’arreu del món i quines són les realitats que les envolten i els projectes de futur que tenen programats. Era un compromís que va adquirir amb cadascun dels partners i dels directors de les FCBEscoles quan va arribar al càrrec al setembre del 2015, i ara, acompanyat del seu equip, l’està duent a terme.

Aquesta setmana ha visitat, acompanyat de Franc Carbó, director de Projectes per Amèrica i l’Orient Mitjà, l’FCBEscola Perú, a la ciutat de Lima. Òscar Grau ha analitzat amb la direcció de l’escola les perspectives de futur i els projectes que cal desenvolupar i ha visitat les instal·lacions, on ha pogut conversar i compartir l’entrenament amb els nens i nenes de la categoria de Formació i Preformació. L’FCBEscola Perú va obrir l’any 2011 i compta amb 350 nens i nenes inscrits i un staff de 20 entrenadors.

El director de l’FCBEscola ha pogut comprovar com des que va arrencar el projecte a Lima no ha parat de créixer, i com s'ha guanyat el reconeixement de la societat i dels mitjans de comunicació peruans i, sobretot, de les famílies dels nois i noies que han pogut gaudir de les seves instal·lacions i dels entrenadors que els han transmès l’ADN i la filosofia Barça. Ha estat molt divertit quan Òscar Grau ha preguntat als nens quins són els valors del Barça i tots han aixecat la mà per dir: “Respecte, esforç, ambició, treball en equip i humilitat”. La visita ha finalitzat cantant tots junts l’himne del Barça.

Dotze visites més

Aquesta visita al Perú se suma a les que Òscar Grau ja ha fet a les FCBEscoles de la República Dominicana, Florida (EUA), Varsòvia (Polònia), Fukuoka i Katsushika (el Japó), Istambul (Turquia), Quingdao (la Xina), Casablanca (el Marroc), Delhi NCR (l'Índia), Singapur, Dubai (EAU) i Riad (l'Aràbia Saudita).