Nou procés de selecció de tècnics

Uns 100 entrenadors han passat avui les proves teòriques i pràctiques per incorporar-se a l’equip de treball de l’FCBEscola

Jornada d’exàmens a l’FCBEscola. Uns 100 entrenadors han participat avui al Camp Nou i el Miniestadi en el segon procés de selecció per incorporar-se a formar part de l’equip de treball de l’FCBEscola. La jornada s’ha dividit en dos parts: teòrica i pràctica.

A primera hora, els aspirants han realitzat la part teòrica on han desenvolupat per escrit una sessió d’entrenament a partir d’uns condicionants que els hi han marcat  els examinadors. Una vegada finalitzat aquest exercici, l’han defensat i portat a la pràctica als camps annexes al Miniestadi.

La majoria d’aquests tècnics tenen el nivell 1, CAFE o MEF i, en una prova evident de la globalització de l’FCBEscola, s’han presentat entrenadors de la resta d’Espanya, com per exemple d’Andalusia, i d’Itàlia i Portugal.

Els entrenadors que superin aquestes proves de selecció s’incorporaran a la borsa de treball de l’FCBEscola o entraran en període de pràctiques a formar part del grup d’entrenadors que col·laboren en les diferents activitats, com Campus o Clínics, que organitza la FCBEscola arreu del món.