Aprendre tècniques per jugar millor

Un total de 234 nens i nenes van participar a l’FCBCamp Setmana Santa, que es va fer del 21 al 23 de març a la Ciutat Esportiva Joan Gamper

L’FCBCamp Setmana Santa s’ha consolidat ja com un clàssic dintre del calendari futbolístic de l’FCBEscola. Un total de 234 nens i nenes, nascuts entre el 2002 i el 2009, han participat en les diferents activitats que es van fer del 21 al 23 de març a la Ciutat Esportiva Joan Gamper.

L’objectiu de l’FCBCamp Setmana Santa s’ha complert amb escreix. El joves jugadors no només han après nous conceptes futbolístics, sinó que han millorat i perfeccionat els principals gestos tècnics del futbol, sempre en consonància amb els valors i la metodologia de treball del FC Barcelona, l’anomenat ADN Barça.

Dels 234 inscrits, 148 han participat al FCBCamp Setmana Santa tot el dia, de 9.00 a 17.30 hores, i la resta ho ha fet en horari de migdia, de 9.00 a 13.30 hores. No tot ha estat futbol. Els nois i noies també han participat en les diferents activitats organitzades a la pista de gel, el Tour del Camp Nou i jocs preesportius.

El campus, que ha coincidit en dates amb el V Torneig Internacional de l’FCBEscola, ha servit perquè s’hi apuntessin molts germans dels nois i noies que competien als camps annexos al Miniestadi. Del Brasil, per exemple, hi van participar 21 nois, i de l’FCBEscola Santo Domingo van ser set en total. La valoració d’aquest FCBCamp Setmana Santa és molt positiva ja que aquests joves futbolistes han donat un bon impuls a la seva tècnica en aquests tres dies que s’han entrenat a la Ciutat Esportiva Joan Gamper.