Sergio Lozano, assessor de la nova Barça Escola Futsal

El jugador i el Club anuncien la seva renovació fins 2024 amb el Barça Lassa

L’actual capità del primer equip de futbol sala, Sergio Lozano, ha anunciat en roda de premsa la seva ampliació de contracte amb el Club per les pròximes quatre temporades i assumirà el càrrec d’assessor de la Barça Escola Futsal que arrenca la campanya 2019-20, incrementant d’aquesta forma el seu vincle amb el FC Barcelona més enllà de la seva carrera com a esportista d’èlit.

El blaugrana ha estat acompanyat en la roda de premsa pel directiu responsable de la secció Josep Ramon Vidal-Abarca, el director d'esports professionals del Club Albert Soler i pel mànager esportiu de la secció, Txus Lahoz. A més, entre els assistents a la multitudinària roda de premsa, també hi eren el tècnic Andreu Plaza i el segon entrenador Miguel Andrés, a més de companys com Ferrao i el segon capità del Barça Lassa de bàsquet Pierre Oriola.

El directiu responsable de la secció, Josep Ramon Vidal-Abarca, ha assenyalat que "el Sergio està molt identificat amb el Club" i que compartien els seus valors: "l'esperit de lluita, el sacrifici i la mentalitat guanyadora". A més, ha destacat que la renovació del capità "va més enllà de l'àmbit esportiu". D'altra banda, el director d'Esports Professionals Albert Soler ha assegurat que Lozano "és un model" i que la seva renovació "és la d'una persona que volem que estigui molts anys en aquesta casa". Per últim, el mànager esportiu Txus Lahoz ha assegurat que "el Sergio Lozano és el jugador que qualsevol club vol tenir" i que és un esportista "implicat i que estima el que fa".

Les proves de selecció de la Barça Escola Futsal tindran lloc el pròxim diumenge 2 de juny al pavelló de Futbol Sala de la Ciutat Esportiva Joan Gamper de 17 a 19h, i seran totalment de franc. Les inscripcions poden fer-se al següent ENLLAÇ.

Lozano: "Sento una felicitat immensa"
El capità blaugrana s'ha mostrat molt feliç i ha assenyalat que "sentia una felicitat immensa, perquè aquesta serà la darrera samarreta que vesteixi i això és un privilegi". A més, el '9' del Barça Lassa ha agraït "a tota la gent que ha decidit que segueixi en aquest projecte" i ha destacat que ha estat "el treball, la constància i la perseverància" el que han fet possible ser al màxim nivell.

El jugador franquícia
Lozano, que actualment té 30 anys, va arribar al Barça Lassa l’estiu del 2011 i ha jugat les últimes vuit temporades al Club. En aquest període, Lozano ha guanyat dues lligues, dues Champions, tres Copes d’Espanya, cinc Copes del Rei i una Supercopa d’Espanya amb el Barça. A més, ha estat dues temporades designat ‘Millor Jugador de la LNFS’ (2011/12 i 2012/13) i també va ser designat ‘Millor Jugador del Món’ el 2013.

Esperit de superació
Després de superar un calvari de tres temporades de lesions, Lozano ha tornat aquesta temporada al seu millor nivell i el seu rol ha resultat decisiu perquè l’equip tornés a aixecar els títols de la Copa del Rei i la Copa d’Espanya. També ha destacat en l’apartat golejador, amb 24 gols entre totes les competicions. En aquest sentit, cal destacar que Lozano és el segon golejador històric de la secció amb 236 gols, a només 11 de superar els 247 de Wilde, el màxim golejador històric del Barça de futbol sala