FUTBOL SALA

L'objectiu principal de la Barça Escola Futsal Barcelona és la formació integral dels seus alumnes seguint el model d'escola de futbol sala propi del FC Barcelona

La Barça Escola Futsal Barcelona és una escola de futbol sala formatiu destinada a nens i nenes d’entre 6 i 12 anys.

Dotem els jugadors dels conceptes bàsics del Futbol Sala per poder afrontar amb garanties d'èxit els reptes esportius que se'ls plantegin en el futur i també transmetem els valors que representa el FC Barcelona: humilitat, esforç, ambició, respecte i treball en equip.

Se segueixen els mètodes d'entrenament dels equips de les categories inferiors del Club, que consisteixen en una sèrie d'exercicis progressius i interrelacionats, adequats a cada etapa o nivell de formació.

Tots els alumnes que hi formen part entrenen dos dies per setmana i juguen partits cada quinze dies, el diumenge. A més d'aquests partits de lliga interna, els alumnes tenen l’opció de participar en diferents trobades i tornejos que s’organitzen durant el curs.

ORGANITZACIÓ

La Barça Escola consta de 3 etapes formatives en funció de les edats dels jugadors que hi formen part:

• Iniciació (6 a 8 anys)
  • Formació (8 a 10 anys)
  • Precompetició (10 a 12 anys)

Es formen grups de treball amb un màxim de 12 jugadors per equip els quals tenen dos entrenadors per tal que els alumnes puguin gaudir d’una participació més gran durant les sessions, i perquè els entrenadors tinguin més incidència en l’evolució de tots ells.

ESPAI I INSTAL·LACIONS

Pavelló de parquet de l’INEFC de Barcelona

Pavelló Futbol Sala de la Ciutat Esportiva Joan Gamper

Oficines Barça Escola al Miniestadi

De setembre al juny del 2019

DIES D'ENTRENAMENT

Dilluns i dimecres, de 18 a 19h o de 19 a 20h

Dimarts i dijous, de 18 a 19h o de 19 a 20h

DIA I HORARIS DE PARTIT

Diumenge, de 10 a 12h

PROVES D'ACCÉS

La prova per la temporada 2019/20 es celebra el dia 2 de juny del 2019 al Pavelló de la Ciutat Esportiva Joan Gamper.

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

Atenció telefònica:

- TEMPORADA: de dilluns a dijous, de 10 h a 14 h. Divendres, de 8:30 h a 14:30 h.

- ESTIU (juliol - agost): de dilluns a divendres, de 10 a 14 h.

Visites presencials: de dilluns a dijous, de 15:30 h a 19 h. Cita previa vía mail

Telèfon: 669 375 338

E-mail: barcaescolafutsal@fcbarcelona.cat