FUTBOL SALA

La Barça Escola Futsal neix per transmetre els valors del FC Barcelona a altres esports com el futsal

La Barça Escola Futsal és l'escola oficial de futbol sala del FC Barcelona i està adreçada a nens i nenes d'entre 6 i 12 anys, amb l'objectiu de dotar els jugadors/es dels conceptes bàsics del futsal per poder afrontar amb garanties d’èxit els reptes esportius que se'ls plantegin en el futur. També transmetem els valors que representa el FC Barcelona: humilitat, esforç, ambició, respecte i treball en equip.

Tots els jugadors entrenen 2 dies per setmana i juguen partits cada 15 dies. A més d'aquests partits de lliga interna, els jugadors tenen l'opció de participar en diferents partits i tornejos que s'organitzen durant el curs.

ORGANITZACIÓ I METODOLOGIA

La Barça Escola Futsal consta de tres etapes en funció de les edats de l'alumnat:

• Iniciació (6 a 8 anys)
  • Formació (8 a 10 anys)
  • Precompetició (10 a 12 anys)

Es formen grups de treball amb un màxim de 12-14 d’alumnes per equip, per poder gaudir d'una major participació durant les sessions.

La Barça Escola Futsal segueix la mateixa metodologia d’entrenament que els equips formatius del futbol sala base del FC Barcelona. Hi ha 2 entrenadors per a cada grup i coordinadors que supervisen el bon funcionament de les sessions d’entrenament i activitats vinculades amb la Barça Escola.

CALENDARI

La Barça Escola Futsal inicia l'activitat durant el mes de setembre i la finalitza al mes de juny, seguint el calendari escolar.

DIES D'ENTRENAMENT i LLIGA INTERNA

Els entrenaments de la Barça Escola Futsal es fan 2 tardes a la setmana, en funció del torn assignat. La lliga interna es juga cada 15 dies els diumenges al matí.

• Horari d'entrenaments: De 18:00 h a 19:00 h o de 19:00 h a 20:00 h.

INSTAL·LACIONS

Els entrenaments es fan a la Pista interior de parquet de l'INEFC de Barcelona.

Les jornades de partits es juguen a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva Joan Gamper, a Sant Joan Despí.

QUI ES POT INSCRIURE A LA BARÇA ESCOLA?

Per accedir a la Barça Escola Futsal cal superar unes proves d' accés, i és condició indispensable que la família i el jugador/a siguin residents a Catalunya.

AMISTOSOS, TORNEJOS I TROBADES

A banda de la lliga interna de la Barça Escola Futsal que es disputa els dissabtes, també es participa en altres activitats, amistosos i partits de caràcter competitiu i formatiu.

Són partits que juguen els equips de la Barça Escola Futsal amb diferents clubs provinents de tot el territori català. Aquest partits, tornejos i competicions de caràcter amistós se celebren tant a les instal·lacions del club com fora.

Els formats d’aquestes jornades poden ser variats i la Barça Escola Futsal participa amb equips o combinats de jugadors.

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

Durant la temporada ens podeu contactar mitjançant el següent correu electrònic.

E-mail: barcaescolafutsal@fcbarcelona.cat