BARÇA ESCOLA BARCELONA

Créixer com a persones i com a jugadors/es amb el model Barça

La Barça Escola Barcelona és una escola de futbol formatiu ubicada a la Ciutat Esportiva Joan Gamper (Sant Joan Despí, a 15 minuts de Barcelona) destinada a nens i nenes de 6 a 12 anys. El seu objectiu és dotar els jugadors i jugadores dels conceptes del nostre joc per poder afrontar amb garanties d'èxit els reptes esportius que se'ls plantegin en el futur i, alhora, transmetre els valors que representa el Barça.

Des de la temporada 2016/2017, la Barça Escola Barcelona ha ampliat el ventall a noves modalitats esportives i ha passat a formar nens i nenes no solament en futbol, sinó també en les seccions professionals de bàsquet i futbol sala.

Per formar part de la Barça Escola Barcelona cal superar les nostres proves d’accés, que es duen a terme 3 vegades durant la temporada. Si esteu interessats a participar en les nostres proves d'accés, us podeu inscriure al formulari següent i ens posarem en contacte amb vosaltres per compartir més informació.

Descobreix les 3 modalitats d'esport que pots fer a BARCELONA:

PREGUNTES FREQÜENTS

Qui s'hi pot inscriure?
A la Barça Escola s’hi pot inscriure qualsevol jugador o jugadora que tingui entre 6 i 12 anys.

Ubicació
Ciutat Esportiva Joan Gamper

Equip tècnic

Qui forma l’equip tècnic o directiu de la Barça Escola?
L'equip tècnic el formen el director/a, tres coordinadors/es (un/a per etapa), els entrenadors/es i els/les assistents.

Tinc algunes controvèrsies respecte al meu fill. He de parlar amb l'entrenador/a?
No, sempre que vulgueu parlar d'alguna qüestió s'haurà de contactar amb el coordinador/a d'etapa.

Dinàmiques dins de la Barça Escola

El meu fill/a pot combinar la Barça Escola amb un altre club?
Sí. Tot i així, sempre haurà de prioritzar la Barça Escola. Durant la temporada hi ha faltes justificades i faltes no justificades. En cas que hi hagi una tercera de no justificada es donarà de baixa aquesta família.

Quants entrenaments i partits es fan?
Es fan dos entrenaments setmanals i un partit diumenge a la tarda. A més, durant la temporada s'organitzen alguns tornejos i partits segons disponibilitat.

És obligatori dutxar-se?
Sí. En cas de requeriments especials haureu de contactar prèviament amb l’escola.

Com es perfeccionen els equips? I els entrenadors/es?
Els equips es formen per edats: prebenjamins, benjamins i alevins. La Barça Escola cercarà la millora del rendiment, tant individual com col·lectiva. Per això, buscarem crear els equips més competitius possibles.
Cada equip tindrà un primer entrenador/a.