EL PROJECTE

La Barça Academy és l'acadèmia oficial del FC Barcelona, ​​una escola de vida que forma persones a través del futbol oferint una formació integral als seus alumnes, tant esportives com humanes, amb un model d'escola propi, únic, basat en la metodologia Barça.

La Barça Academy va dirigida a nens i nenes de 6 a 18 anys, en què se segueix i es replica el model de joc instaurat als equips formatius del FC Barcelona, ​​“l'estil Barça”. L'objectiu principal del projecte consisteix a estendre la marca Barça a la resta del món transmetent la filosofia de treball del Club, amb un estil de joc proactiu, col·lectiu i creatiu, i a través dels valors: respecte, esforç, ambició, treball en equip i humilitat .

Aquest projecte representa de manera tangible que el barcelonisme és present als cinc continents, on cada any desenes de milers de nens i nenes participen en les diverses activitats proposades per la Barça Academy, a través de les seves 30 acadèmies presents a 34 països.

Actualment hi ha quatre models de negoci:

Barça Escola Barcelona

Escola de futbol formatiu ubicada a Barcelona. El seu objectiu és dotar nens i nenes d'entre 6 i 12 anys dels conceptes bàsics del futbol per poder afrontar amb garanties d'èxit els reptes esportius que se'ls plantegin en el futur, alhora que se'ls transmeten els valors que representa el Barça.

Barça Escola Perfeccionament Catalunya

Programa que ofereix en tot el territori català, a través de les diferents seus repartides per tot Catalunya, la possibilitat de fer un entrenament extra a aquells jugadors/es de entre 6 i 14 anys que vulguin seguir millorant el seu joc individual i col·lectiu.

Barça Academy

Acadèmies internacionals que ofereixen una formació integral amb el model d'escola de futbol del FC Barcelona, ​​amb l'objectiu d'estendre la filosofia de treball i els valors del Club a escala internacional, i compartir aquesta metodologia pròpia i única, el model Barça, als cinc continents.

Barça Academy PRO

Acadèmies internacionals situades a països i punts estratègics per al club tant a nivell esportiu com comercial. El Club disposa de 3 Barça Academy Pro, ubicades a Nova York, Miami i Brasil.

Barça Residency Academy

Acadèmia residencial esportiva i educativa líder als Estats Units per a joves futbolistes, ubicada a la ciutat de Casa Grande (Arizona), i inaugurada el 2017. La Barça Residency Academy USA ofereix un marc idíl·lic i perfecte per a la formació i desenvolupament integral dels jugadors.

DADES-BARCA-ACADEMY_ENG

Espot Barça Academy