Tornejos

Durant la temporada, els equips de la Barça Academy disputen diferents tornejos en què s'enfronten contra altres nens i nenes que, igual que ells, aprenen a jugar a futbol sota l'estil del FC Barcelona. D'aquesta manera, en aquestes competicions es pot veure la fidelitat a aquesta metodologia, encara que sempre amb els matisos que caracteritzen les diferents zones del món on es troben les diferents escoles participants.

El torneig més important de tots és la Barça Academy World Cup presented by Allianz, que ha arribat a reunir durant les vacances de Setmana Santa més de 2.000 nens i nenes dels cinc continents. També se celebren tornejos regionals, com ara la Barça Academy Cup Las Américas i la Barça Academy APAC Cup, i fins i tot tornejos locals on hi ha països amb més d'una escola.