FUTBOL

L'objectiu principal de la Barça Escola és la formació integral dels seus alumnes seguint el model d'escola de futbol propi del FC Barcelona

La Barça Escola és una escola de futbol formatiu destinada a nens i nenes d’entre 6 i 12 anys.

Dotem els jugadors dels conceptes bàsics del futbol per poder afrontar amb garanties d'èxit els reptes esportius que se'ls plantegin en el futur i també transmetem els valors que representa el FC Barcelona: humilitat, esforç, ambició, respecte i treball en equip.

Se segueixen els mètodes d'entrenament dels equips de les categories inferiors del Club, que consisteixen en una sèrie d'exercicis progressius i interrelacionats, adequats a cada etapa o nivell de formació.

Tots els alumnes que hi formen part s'entrenen dos dies per setmana i juguen partits cada diumenge. A més d'aquests partits de Lliga interna, els alumnes tenen l’opció de participar en diferents trobades i tornejos que s’organitzen durant el curs.

ORGANITZACIÓ

La Barça Escola consta de tres etapes formatives en funció de les edats dels jugadors que hi formen part:

• Iniciació (6 a 8 anys)
  • Formació (8 a 10 anys)
  • Precompetició (10 a 12 anys)

Es formen grups de treball amb un màxim de 12 jugadors per equip, perquè els alumnes puguin gaudir d’una participació més gran durant les sessions, i perquè els entrenadors tinguin més incidència en l’evolució de tots ells.

ESPAI I INSTAL·LACIONS

CIUTAT ESPORTIVA JOAN GAMPER

De setembre 2019 al juny del 2020

DIES D'ENTRENAMENT

Dilluns i dimecres o dimarts i dijous, de 17:30 h a 18:30 h

DIA I HORARIS DE PARTIT

Diumenges, de 16 h a 19 h

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

Atenció telefònica:

- TEMPORADA: de dilluns a dijous, de 10 h a 14 h. Divendres, de 8:30 h a 14:30 h.

- ESTIU (juliol - agost): de dilluns a divendres, de 10 a 14 h.

Visites presencials: de dilluns a dijous, de 15:30 h a 19 h. Cita previa vía mail

Telèfon: 669 375 338

E-mail: barcaescola@fcbarcelona.cat

PROVES D'ACCÉS

Atesa la situació generada per la transmissió del coronavirus, i amb l’objectiu de preservar la protecció i la integritat dels jugadors/es, famílies i empleats, a la BARÇA Escola hem assumit les indicacions i les recomanacions preventives de les autoritats sanitàries competents.

Per aquest motiu, no podrem efectuar les proves d’accés a la BARÇA Escola en les dates que estaven programades.

Quan les circumstàncies ens ho permetin, comunicarem les noves dates per dur a terme les proves d’accés per formar part de la BARÇA Escola la pròxima temporada.

COMUNICAT

QUI ES POT INSCRIURE?

Les proves d'accés per a la temporada 2020/21 van dirigides a nens i nenes nascuts entre el 2009 i el 2014. És condició indispensable que tinguin residència a Catalunya.

EN QUÈ CONSISTEIXEN LES PROVES D'ACCÉS?

Les proves consistiran en un entrenament amb els entrenadors de la Barça Escola dividit en 3 parts:

- Escalfament (jocs)
- Part principal (conservació de pilota, partits)
- Tornada a la calma
- També es fa una prova específica per a porters.

COM PUC SABER SI LES HE SUPERAT?

Tots els participants entraran a formar part de la base de dades de la Barça Escola.

Els participants que hagin estat admesos rebran una notificació per part dels tècnics de la Barça Escola mitjançant un correu electrònic.

Un cop superada la primera prova, es realitzarà un segon entrenament per escollir els jugadors/es que podran incorporar-se a la Barça Escola definitivament.

Els jugadors que no puguin entrar a la Barça Escola en aquell moment, estaran en llista d'espera per si es generen noves places.

AMISTOSOS, TORNEJOS I TROBADES

A part de les diferents competicions que es duen a terme, la Barça Escola organitza també diferents formats de joc durant la temporada.

Barça Academy Cup

La pròpia BARÇA Academy organitza anualment tres tornejos d'àmbit internacional en què participen totes les acadèmies d'arreu del món. Una oportunitat única per als jugadors per relacionar-se i conèixer altres cultures, aprenent a través de la mateixa metodologia i valors que es transmeten a l'escola de Barcelona.

Amistosos

Són partits que juga cada equip de la Barça Escola amb diferents clubs provinents de tot el territori català. Aquests partits tenen lloc en els camps annexos del Miniestadi tots els dissabtes de 14:00 a 15:00h.

Existèixen altres trobades, tornejos i competicions de caràcter amistós que se celebren fora de les instal·lacions del Club. Els formats d'aquestes jornades poden ser variats i la Barça Escola participa amb equips o combinats de jugadors. Tots els jugadors participen en un mínim de dues trobades o tornejos durant la temporada.

Força Barça