BÀSQUET

INSCRIU-TE A LA LES PROVES D'ACCÉS

La Barça Escola Basket és una escola de bàsquet formatiu del FC Barcelona, destinada a nens i nenes d’entre 4 i 12 anys.

A part dels partits de la lliga interna que es disputen els dissabtes cada 15 dies a la Ciutat Esportiva o al CEM Arístides Maillol, els alumnes tenen l’opció de participar en diferents trobades i tornejos que s’organitzen durant el curs.

L'ORGANITZACIÓ

La Barça Escola de bàsquet consta de 4 etapes formatives en funció de les edats dels jugadors que hi formen part:

• Preiniciació (4 a 5 anys)
  • Iniciació (6 a 8 anys)
  • Formació (8 a 10 anys)
  • Precompetició (10 a 12 anys)

Es formen grups de treball amb un màxim de 12 - 14 jugadors per equip, per tal que els alumnes puguin gaudir d’una participació més gran durant les sessions, i els entrenadors tinguin més incidència en l’evolució de tots ells.

La Barça Escola segueix la mateixa metodologia d’entrenament que els equips formatius del bàsquet base del FC Barcelona, que consisteix en la formació  integral del jugador, tant des de la vessant esportiva com en el desenvolupament personal.

Hi ha 2 entrenadors de la Barça Escola basket per a cada grup. A part d'entrenadors, hi haurà un director/coordinador de l'escola que supervisarà el bon funcionament de les sessions d'entrenament i activitats vinculades amb la Barça Escola Basket.

INSCRIPCIÓ

Per entrar a formar part de la Barça Escola Basket de Barcelona cal superar unes proves d’accés. Els alumnes que les superin esdevindran jugadors de la Barça Escola Basket per a la propera temporada.

EQUIPACIÓ

Tots els nens i nenes entrenaran i competiran amb l'equipació oficial del club.

ESPAIS I INSTAL·LACIONS

• Centre Esportiu Municipal Arístides Maillol Les Corts, al carrer Martí i Franquès nº 19-21 de Barcelona.
  • Ciutat Esportiva Joan Gamper de Sant Joan Despí.

CALENDARI BARÇA ESCOLA BASKET

De mitjans de setembre a mitjans de juny.

DIES I HORARIS D’ENTRENAMENTS

• Preiniciació, Iniciació, Preformació i Formació: Dilluns i dimecres o dimarts i dijous, de 17:30h a 18:30h o de 18:30 a 19:30h.

DIA I HORARIS DE PARTITS

Els dissabtes al matí, a Ciutat Esportiva o al CEM Arístides Maillol.

ALTRES ACTIVITATS

• Tots els nens i nenes tindran la possibilitat de participar en les activitats que es realitzin al Palau Blaugrana durant els partits del primer equip de bàsquet.
  • Tindran la possibilitat de disputar algún tornejos contra equips enterns durant la temporada.

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

Atenció telefònica:

- TEMPORADA: de dilluns a divendres, de 8:30 h a 17:30 h.

Telèfon: 669 375 338

E-mail: barcaescolabasket@fcbarcelona.cat