FUTBOL

L'objectiu de la Barça Escola Barcelona és la formació integral dels seus jugadors i jugadores seguint la filosofia Barça

La Barça Escola Barcelona és l'escola oficial de futbol del FC Barcelona destinada a jugadors i jugadores d'entre 6 i 12 anys, on se segueix la metodologia i la idea de joc característica del Club adequada a cada etapa o nivell de formació.

Dotem els nens i nenes dels conceptes de joc del futbol per poder afrontar amb garanties d'èxit els reptes esportius que se'ls plantegin en el futur. També transmetem els valors que representa el FC Barcelona: humilitat, esforç, ambició, respecte i treball en equip.

ORGANITZACIÓ

La Barça Escola Barcelona consta de 3 etapes en funció de les edats dels jugadors:

• Prebenjamins (6 a 8 anys)
  • Benjamins (8 a 10 anys)
  • Alevins (10 a 12 anys)

CALENDARI

La Barça Escola Barcelona inicia l’activitat durant el mes de setembre i la finalitza al mes de juny seguint el calendari escolar.

DIES D'ENTRENAMENT I LLIGA INTERNA

Tots els jugadors/es entrenen 2 dies per setmana, en funció del torn assignat, i juguen els partits els diumenges a la tarda a la lliga interna. A més d'aquests partits de lliga interna, els jugadors tenen l'opció de participar en diferents partits i tornejos que s'organitzen durant el curs.

• Horari d’entrenaments: De 17:30 h a 18:45 h.
  • Horari lliga interna: Entre les 15:00 h i les 17:30 h.

INSTAL·LACIONS

Tant els entrenaments com els partits es porten a terme a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva Joan Gamper

QUI ES POT INSCRIURE A LA BARÇA ESCOLA?

Per accedir a la Barça Escola Barcelona cal superar unes proves d' accés, i és condició indispensable que la família i el jugador/a siguin residents a Catalunya.

AMISTOSOS, TORNEJOS I PARTITS

A banda de la lliga interna de la Barça Escola Barcelona que es disputa cada diumenge, també es participa en altres activitats i esdeveniments de caràcter competitiu i formatiu:

- Barça Academy Wolrd Cup

La mateixa Barça Academy organitza anualment tornejos d'àmbit internacional en què participen totes les acadèmies de tot el món. Una oportunitat única per als jugadors i jugadores per relacionar-se i conèixer altres cultures, aprenent a través de la mateixa metodologia i valors que es transmeten a la Barça Escola Barcelona.

- Amistosos i partits

Són partits que juguen els equips de la Barça Escola Barcelona Barcelona amb diferents clubs provinents de tot el territori català. Aquests partits, tornejos i competicions de caràcter amistós se celebren tant a les instal·lacions del Club com fora.

Els formats d’aquestes jornades poden ser variats i la Barça Escola Barcelona hi participa amb equips o combinats de jugadors.

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

Durant la temporada ens podeu contactar mitjançant el següent correu electrònic.

E-mail: barcaescola@fcbarcelona.cat