Arrenca el Torneig Internacional FCBEscola més gran de la història

El torneig supera en un 25% el nombre de participants de 2016 amb 1.500 jugadors que representen 20 països

La pilota ja ha començat a rodar a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva Joan Gamper de Sant Joan Despí amb els partits de la primera jornada del VI Torneig Internacional FCBEscola. Més de 1.500 nens i nenes entre els 6 i els 14 anys de 20 països procedents de 33 FCBEscoles i FCBCamps han començat a jugar l’edició més gran de la història, en què se supera en un 25% el nombre de participants de l’any passat i que tindrà lloc fins dijous, 13 d’abril.

La jornada s’ha iniciat amb una multitudinària i multicolor cerimònia d’inauguració, presidida pel directiu del FC Barcelona Pau Vilanova, el director del projecte FCBEscola, Franc Carbó, i l’ambaixador global de l’FCBEscola, l’exjugador del FC Barcelona i FCB Legend José Edmílson. Als seus parlaments tots tres han deixat ben clara la importància d’aquest projecte per al Club, i han agraït tant als tècnics que estan arreu del món com als pares que confien en el projecte i en els jugadors la confiança de formar part de la família FCBEscola.

Dijous, 13 d’abril, es tancarà aquesta competició amb les finals de les quatre categories (Sub-8, Sub-10, Sub-12 i Sub-14) al Miniestadi. L’encarregat de fer el lliurament dels trofeus als campions en aquesta edició serà el jugador del primer equip Gerard Piqué.